Arcady.

Hello! Nu är jag hemma från Sebastian. Igår kväll åkte vi trots allt till Linköping och såg LHC - Djurgården hehe! Det var faktiskt kul, men vi drog i halvtid till 3;e perioden, det stod 4-1 till LHC när vi gick så det var inte så spännande, och tur vad väl det att vi gick eftersom vi såg resultatet när vi kom hem vilket blev 4-1, så vi missade ju ingenting. Nu har jag precis klivit innanför dörren och ska börja göra mig iordning för att umgås några timmar med ett par gamla vänner. Lokalfest ikväll som de senare ska på, och jag är så sjukt less över att jag missar den pga att jag ska jobba tidigt imorgon. Saab ska även ha en liten lokalfest imorgon som jag också bara kan vara på några timmar innan jag måste sova eftersom jag ska jobba på söndagmorgon också. Inte alls kul att missa så mycket roliga saker som händer i helgen! Fy... Men men, nu borde jag slänga mig över sminket om jag överhuvudtaget ska hinna träffa dom något ikväll! Kramski.

PS. Har precis lyssnat på Peter Doherty's album "Grace/Wastelands" på spotify som är riktigt grymt! En sjukt grym låt är Arcady!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0