Hejdå!

Japp, detta blir nog avslutet på min lilla bloggis! Känner att jag verkligen inte har tid att skriva, jobbar för mycket osv vilket inte direkt är kul att läsa om hehe. Dessutom skiter nog alla i vad jag gör om dagarna, helt seriöst. Lika mycket som jag faktiskt skiter i vad alla andra gör om dagarna... haha. Mina vänner vet nog vad jag gör om dagarna, jag vet vad dom gör om dagarna, dom vet mycket om mitt liv, jag vet mycket om deras liv, dom skiter i min blogg och jag skiter i deras blogg. Haha så är det ju faktiskt!

Nä, det här med blogg är nog inte riktigt min grej. Känns bara så jävla meningslöst när jag själv inte läser någon blogg heller. Inte intresserad av skiten med andra ord. Hihi.

Så ja, istället för att sitta här och slösa en massa tid på att berätta saker som ni redan vet så kommer jag nu att njuta av livet och skita i alla meningslösa bloggar!


Tack alla ni som följt mina oerhört intressanta dagar men this is it! End of story!
Freedom!!




Nu ska jag njuta av mina underbara vänner och världens bästa o vackraste pojkvän!

Ciaaaao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0