Horspotify.

Nu har jag suttit ett x antal minuter och skrikit förbannat fula ord till Spotify, men för en gångs skull verkar inte ilska att reda ut problemet. Helt förbluffad.

Dagen har bestått av jobb och hunger... elr ja, hungern började nu dock. Ingen aning om vad jag ska stoppa i kaggen... Igår åt jag en wok!! Jaaa, en wok!!! Med grönsaker. Bönor, majs, paprika mm... är så sjukt stolt över mig själv!! Jag som inte ens kunnat titta på några grönsaker utan att spy har nu ätit min första wok! Inte gott, inte äckligt. Något mittemellan, typ som "måndags-känslan"...

Hur som helst, någon wok har vi inte hemma så ja... ett grönt äpple? Hatar gröna äpplen. Vad fan kan jag äta? Vad i helvete får jag äta? Ett glas vatten och ett stearinljus? Fuck no... En pizza, innehåller den mycke fett?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0