Inför vintern, check.

Detta fick jag med mig hem från min lilla shoppingrunda!



Kappa från KappAhl, 999:-
Skärpet köpte jag inne på Lindex för 100:-



Mina otroligt sköna skor från Vagabond, 999:-
Kommer inte ihåg senast jag bar ett par riktiga skor dvs inte från Skopunkten, Din Sko osv. Dessa kommer nog garanterat hålla i mer än 1 månad :) Dessutom är dom sjukt bra mot reumatismen i knäna och mot mina fötter som jag går helt fel med, hihi!

Skönt att inte behöva slösa den kommande lönen på några vinterplagg! (elr ja, inte på jacka och skor iallafall..)


Nu ska jag fan gå och lägga mig. Trots att jag sov i karlns famn från ca 23 igårkväll fram till 15:30 idag så är jag så sjukt trött haha.. Upp och jobba imorgon så, godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0