Inget inget inget

Det här kan kanske hålla mig sysselsatt... i några minuter. Så sjukt tråkigt har jag! Ingen orkar läsa allt det här ändå, mohaha

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat :
Kanske 90%
23. Hur många barn vill du ha: Två kanske.. (om jag nu vill ha barn)
24. Har du några husdjur: Nixpix
25. Vill du ändra ditt namn: Ändrar jag kommer alla ändå kalla mig Ida/Klara så de är ingen idé
26. Vad gjorde du under din födelsedag: Jobbade
27. Vilken tid vaknade du idag: Klockan ringde vid 6
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Precis somnat skulle jag tro
29. Någonting som du längtar till: Flytta!
30. Senaste gången du träffade din pappa: Vid studenten
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Ta bort mina sjukdomar!
32. Vad lyssnar du på just nu: Musik?
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Yes sir
34. Vad gör dig irriterad just nu: Att jag inte har något att göra o alla andra ska supa skallen av sig

OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Ida
37. Singel/upptagen: Upptagen
38. Stjärntecken: Kräfta
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Grosvad
41. Gymnasie: Kungsgård
42. Högskola:
43. Hårfärg: Fake
44. Långt eller kort: Halvlångt, längre än kort, kortlångt?
45. Längd: 158
46. Vad gillar du gällande dig själv: Mina brillianta idéer!
47. Piercings: Har bara kvar i öronen
48. Tattoos: No
49. Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:
51. Operation: Aldrig opererad 
52. Piercing: Öronen, annars naveln vid 15-16 år
53. Tatueringen:
54. Bästa vän: Lisa
55. Sporten du spelade: Fotboll
56. Husdjur: Snurresprett, våran åt helvete buttfuckade banny!!
57. Vaccination du minns: Jadu... den där sprutan i 4;an?
58. Konsert: Gyllene Tider måste det nog vara..
59. Förälskelse: Erik Karlsson :)
60. Alkohol du drack: Öl


JUST NU:
61. Äter du: Upp min egen arm, hungrar ihjääääl
62. Dricker du: Inget
63. Är du på väg att: Gå ut till kylskåpet för att fylla kaggen
64. Lyssnar du på: Eldkvarn
65. Väntar du på: Att testet ska vara slut så jag kan ätaaaaa

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Ja jag tror det!
67. Vill du gifta dig: Ingen aning faktiskt! Får se om snubben friar
68. Karriär i åtanke: Korrekt! Många planer

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Man får faktiskt svara båda
70. Kramar eller pussar: Man får faktiskt svara båda
71. Kortare eller längre: Längre
72. Yngre eller äldre: Äldre
73. Romantisk eller spontan: Man får faktiskt svara båda
74. Snygg mage eller snygga armar: Armar
75. Tatueringar eller piercingar: Tatuering
76. Känslig eller inte: Lagom
78. Bråkstake eller tveksam: Tveksam

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Ajjemen
80. Gjort något sjukt spontant: Absolut
81. Tappat glasögon eller linser: Nix, har inget av det
82. Haft sex på första dejten:
83. Krossat någons hjärta: Kan jag nog inte gjort eftersom han var otrogen?
84. Har någon krossat ditt hjärta: Jag lever ju? Men jao, en liten spricka kanske det blev?
85. Har du blivit arresterad: Ja
86. Dissat någon: Dissat o dissat...
87. Gråtit när någon dött: Vafan är det här för nån efterbliven fråga? Självklart inte... ööööööh?

TROR DU PÅ:

89. Dig själv: Mjo, jag är ju ganska riktig faktiskt
90. Mirakel: Yepp
91. Kärlek vid första ögonkastet: Ja
92. Himlen: Ja
93. Tomten: Nix
94. Att kyssas på första dejten: Ja
95. Änglar: Mm

SVARA ÄRLIGT:
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nä, men haft 2 ragg på samma gång
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Vet inte riktigt hur jag ska skriva... tror inte de flesta är trogna mot sina dejter/förhållanden när de är 15+, men jag tror absolut att man kan lägga allt som har med otrohet att göra bakom sig och växa upp. Träffar man den rätta när man själv är redo och förstår innebörden i ett förhållande, så VET jag att man kan vara trogen mot den personen så länge förhållandet varar.
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Mjölk och mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0