Ny frillerill.

Ajjemen, hos frisören i 4 timmar idag för att klippa av mig sjögräset till hår. Kort, fult o härligt - precis som jag gillart. Färgade brunt och la i lite vinrött. Hatar när frisörer gör iordning håret när allt är klart, man undrar ju hur de kan få frisyren och helt plötsligt se ut som Britney Spears snaggade frilla slash utomjording. Ett sprut hårspray o slickislick sen ere klart? Jag menar FML...
Men trots detta så tog jag ändå en liten fjuttig bild på när frisören gjort klart, och såhär ser jag nu ut i fortsättningen;


Japp, körde på Brollepollisongen som beundrades av hela frisörsgänget m.fl.
Tänk vad en liten pollisong kan göra... plötsligt BLEV jag Brolle.



Vi gillar inte olika.
Japp, nu ska jag snart i med vatten i horret för att sedan kunna styla om det imorgon!
Ja tack.



xoxo Brolle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0